1.Շարունակեք Լեոնիդ Ենգիբարյանի տեքստը՝ <<Ցլամարտիկը>>, այնպես արեք, որ ձեր տեքստը լինի գրագետ, ամբողջական, հետաքրքիր.
Աղջիկը սիրում էր տղային։
Գիտեր, որ նա ամենահմուտ ցլամարտիկն է։
Նա բոլորից լավ էր տիրապետում մուլետին, իսկ փայլատակող սուրը կարծես նրա ճկուն ձեռքի շարունակությունը լիներ։ Սակայն չնայած նա ամենաճկունն ու արագաշարժն էր, գեղեցիկն ու անվախը, այդպես էլ հռչակավոր մատադոր չդարձավ։
Մատադոր լինելու համար նրան պակասում էր ամենագլխավորը։ Չնայած նրա բոլոր կարողություններին տղան բարի էր, նա չէր կարողանում սպանել։
2. Կետադրեք, անհատապես բացատրեք, թե ինչու եք այդպես կետադրել.
Հեյ՜ ագահ մարդ, հե՜յ անհոգ մարդ, միտքդ երկար, կյանքդ կարճ
Քանի քանիսն անցան քեզ պես, քեզնից առաջ, քո առաջ.
Ինչ են տարել նրանք կյանքից, թե ինչ տանես դու քեզ հետ,
Խաղաղ անցիր, ուրախ անցիր երկու օրվան էս ճամփեդ։
3. Բառարանից, համացանցային տարբեր էջերից դուրս գրեք հինգ դարձվածք, որոնց երբևէ չէիք հանդիպել, բացատրեք դրանք:
Ախորժակին քացախ-Զուր ակնկալություն
Ալուկուլ անել-ստացածը չվերադարձնել
Անարգանքի սյունին գամել-անարգել, քննադատել:
Ձայն բարբառո հանապատի-անարձագանք կոչ, առանց ուշադրության մնացած խոսք:
Լուն ուղտ շինել – բարդացնել
4. Բացատրեք դարձվածք հասկացությունը և փորձեք հասկանալ, թե ինչ է տալիս դարձվածքը լեզվին:
Խոսքի ոչ ուղիղ, փոխաբերական իմաստ։
5. Բառարանային-դարձվաձքային էքսկուս: Դուրս գրեք հետևյալ բառարանից ձեզ հետաքրքիր թվացող 15 դարձվածք իրենց բացատրություններով, փորձեք հետաքրքիր նյութի, պրեզենտացիայի, նկարի տեսքով ներկայացնել:
Սրտում դաղ չմնալ - դարդ ու ցավ չունենալ
Գագըր գագըր էնիել - առողջ լինել
Գագաթը դաթ անել - համեստ լինել
Ընտռոտ պատինճան - շատ տգեղ
Բաբերդ ծեծել - շատ խոսել
Ազգային հարց սարքել - խնդիրը բարդացնել։
Ադամ խաբվեցավ, դրախտե ինկավ - մարդ սխալակ է
Комментариев нет:
Отправить комментарий